14-DŇOVÁ ZÁRUKA VRÁTENIA PEŇAZÍ
Používateľ (kupujúci) má právo do 14 dní odo dňa prevzatia objednaných produktov oznámiť predávajúcemu na kontaktnú e-mailovú adresu, že odstupuje od kúpnej zmluvy, a to aj bez uvedenia dôvodu takéhoto rozhodnutia.
VRÁTENIE ZAKÚPENÉHO TOVARU
Oznámenie o odstúpení od zmluvy musíte predložiť spolu s návratkou alebo s jednoznačným vyhlásením, v ktorom jasne uvediete, že odstupujete od zmluvy – [email protected]
Formulár na vrátenie produktu nájdete TU (kliknite).
Zakúpený tovar musí kupujúci vrátiť Predávajúcemu na vlastné náklady do 14 dní odo dňa oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy.
Zakúpený tovar musí byť Predávajúcemu vrátený nepoškodený, v pôvodnom obale a v nezmenenom množstve, pokiaľ nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu, strate alebo zníženiu množstva bez zavinenia užívateľa (kupujúceho).
Ak je poštový balík, v ktorom používateľ (kupujúci) dostal objednaný tovar, fyzicky poškodený, príjemca by nemal preberať balík bez potvrdenia o poškodení od prepravcu, pretože je potrebné začať reklamačné konanie s prepravcom.
ADRESA NA VRÁTENIE VÝROBKOV
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, SI-Slovinsko.
Pri vrátení produktov nezabudnite poslať aj vyplnený formulár na vrátenie produktu, ktorý nájdete TU (kliknite). Pre vybavenie reklamácie pošlite obrázok krabice, štítok na krabici a obrázok všetkých prijatých produktov.
Odporúčame vám poslať zásielku doporučenou poštou s dodacím listom, aby sa vaša reklamácia mohla vyriešiť aj v prípade straty zásielky na základe dodacieho listu prostredníctvom čísla zásielky. Dodací list a meno prepravcu nám môžete zaslať e-mailom na adresu [email protected].
Predávajúci vráti kupujúcemu celkovú kúpnu cenu, ktorú kupujúci zaplatil v čase podania objednávky, alebo kúpnu cenu tovaru, ktorý bol Predávajúcemu vrátený.
V prípade vráteného tovaru Predávajúci vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní od prijatia zásielky späť do skladu. Vrátenie peňazí vykoná Predávajúci na osobný alebo transakčný účet používateľa (kupujúceho), z ktorého bola platba vykonaná alebo ktorý kupujúci uviedol vo formulári na vrátenie peňazí.
BOLI V BALÍČKU NESPRÁVNE POLOŽKY?
Ak ste dostali chybný alebo poškodený tovar, pošlite reklamáciu na adresu [email protected] s podrobnými informáciami (Pre vybavenie reklamácie pošlite obrázok krabice, štítok na krabici a obrázok všetkých prijatých produktov.) do 14 dní od prijatia balíka. Preveríme, či máte nárok na výmenu za nový tovar, a poskytneme vám príslušné pokyny. Do príslušného riadku uveďte číslo svojej objednávky a v správe uveďte všetky svoje údaje (meno, priezvisko, adresu a telefónne číslo), aby sme mohli vašu objednávku ľahko nájsť a vašu požiadavku urýchlene spracovať.
CHÝBAJÚ V BALÍČKU NEJAKÉ POLOŽKY?
Vieme, že je pre vás dôležité dostať vašu objednávku v plnej výške, a preto je to dôležité aj pre nás! Urobíme všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali včas a v dobrom stave.
Prosím, kontaktujte [email protected] do 14 dní, aby sme mohli zabezpečiť doručenie chýbajúcich položiek. Do predmetu správy uveďte číslo svojej objednávky a všetky svoje údaje (meno, priezvisko, adresu a telefónne číslo), aby sme mohli ľahko nájsť vašu objednávku a okamžite spracovať vašu žiadosť.
KLADNE BUDÚ VYRIEŠENÉ LEN TIE REKLAMÁCIE, KTORÉ SPĹŇAJÚ VŠETKY UVEDENÉ PODMIENKY.